Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o.o.
Biuro obsługi klienta
Biuro obsługi klienta
eBOK
Wychodząc naprzeciwko naszym klientom postanowiliśmy uruchomić Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Aktualnie trwają pracę nad jego wdrożeniem. Za kilka tygodni eBOK powinien być już dostępny dla Państwa.
Biuro obsługi klienta w naszej siedzibie
Obsługa naszych klientów ma dla nas ważne znaczenie. Dbamy o to, aby nasi pracownicy byli doskonale przygotowani do pracy. Pracownicy biura to osoby starannie dobrane, posiadający dużą wiedzę i doświadczenie. Klienta traktują życzliwie i z sympatią. Nasz zespół zawsze stara się udzielić wyczerpujących informacji , doradzić i znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
Jesteśmy dla Państwa dostępni:
- od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-16.00
- w piątek w godz. 7.00-15.00
Jak przyłączyć się do sieci?
Płatność bezgotówkowa na miejscu
W siedzibie Spółki znajduje się stanowisko do bezpośredniej obsługi klienta.
W budynku nie ma Kasy , jest jednak możliwość zapłaty bezgotówkowej za pomocą terminala płatniczego.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o.o.
ul. Inżynierska 1A
05-220 Zielonka
powiat wołomiński
woj. mazowieckie
Godziny pracy
poniedziałek – czwartek:
8.00 – 16.00
piątek:
7.00 – 15.00